Dach Service
Dach Service prowadzi działalność w branży budowlanej. Firma oferuje uszczelnianie i renowację dachów płaskich przy użyciu nowoczesnych technologii natryskowych – systemu Duosil, gumy w płynie, piany poliuretanowej, płynnych membran poliuretanowych.
Strona www
Po przeanalizowaniu profilu działalności firmy Dach Service oraz zdefiniowaniu celów biznesowych klienta przedstawiliśmy założenia strony internetowej. Usługi hydroizolacji natryskowej są dość nową, niezbyt powszechną formą izolacji, stąd postanowiliśmy używać w wielu miejscach witryny filmów prezentujących usługę dostępnych zaraz po kliknięciu przycisku. Taka forma w prosty i szybki sposób ukazuje możliwości oferowanych usług. Oferta została podzielona według stosowanych technologii oraz według elementów konstrukcyjnych. Osobne podstrony pozwalają zachować uporządkowaną strukturę oraz zwiększają możliwości zwiększania ruchu organicznego z wyszukiwarki Google. Dbamy, aby każda realizacja firmy Dach Service zamieszczona na stronie posiadała kilka najważniejszych informacji oraz odpowiedniej jakości zdjęcia. Zwracamy uwagę aby w wersji desktopowej oraz mobilnej strona umożliwiała szybki kontakt za pomocą telefonu. Został przygotowany także formularz wyceny, który wymaga od użytkownika podania kilku kluczowych informacji niezbędnych z punktu widzenia przedsiębiorcy. Dla pozyskiwania ruchu organicznego prowadzony jest blog z wartościową treścią.
SEO
Pozycjonowanie strony dach-service.pl oparliśmy o solidny link building, odpowiednią optymalizację strony oraz wartościowe treści blogowe. Dodatkowo wykorzystaliśmy możliwości jakie daje aktualnie wyszukiwarka Google w kontekście wyglądu wyników wyszukiwania. Zastosowaliśmy ulepszenia takie jak fragmenty opinii, menu nawigacyjne oraz pole wyszukiwania w linkach do podstron.
Pozycjonowanie strony dach-service.pl
Kampania Google ADS
Kampania reklamowa Google ADS dla dach-service.pl została skonfigurowana przede wszystkim dla generowania leadów oraz zwiększania świadomości marki. Dobra optymalizacja kampanii pozwala osiągać zadowalające koszty konwersji.